Tuesday 16 October 2012

Haha... School Holidays, PMR 3 Days :D

Cuti PMR 3 hari meluangkan masa bersama my mom... Pegi Radiotarapi... N then gie jalan... Jaln2 dekat2 je.. Pegi Damansara hantar my dad,gie kerja.. My mom tak kerja 1sebulan setengah start bulan 9.. Sbb ada sesuatu... Mybe ada orng yg terdekat mesti dah tau apakah... It's sad news...

Buat masa sekarng.. Where that my mom go... Must have me or my dad... Beside her to support... So kalau jalan2 mana2 mesti saya ada... Jaga my mom.. Haha.. My mom degil.. Nk jugak bwk kereta... Tak padan ngn sakit.. Haha.. Saya kan ada.. I can drive now.. But don't have licens je.. Haha..

But kalau me n my mom.. Mesti selalu gaduh.. Haha. Gaduh bergurau ler.. Haha.. Manja-manja... Kalau ada my sis ngn dia.. Mesti dorng akan berpakat nk kene kan saya.. Dh selalu kene.. Tpi tak saya tak penah pon masuk dlm perangkap dorng  haha.. Dorng je yg selalu masuk perangkap saya haha.. 1 lwn 2.. Erm.. Yg 1 tu menang.. Haha.. Kalau kat umah.. Me n my sis akan bergaduh dengn cara kasar.. Tpi yg selalu di salahkan ialah saya... Sabarjelah.. Tpi memang selalunya saya yg mulakan perkaduhan kasar tu.. Walaupun pergaduhn tu kasar.. Tpi me n my sis tetap happy.. Sbb just bergurau je.. Haha.. Tpi tak ada lah sampai tumbuk2 tu dh lebih2 lah tu... First2 saya yg akan fight kakak saya dengn bagi tackle.. Saya bagi tackle pacak.. Haha.. Boleh tahan berat jugak dia nk angkat.. Pastu jatuh kan dia.. And them grap tangn dia supaya dia tak tumbok or whatever lah kat saya.. Saya akan buat cara mcm dlm wwe.. Haha main kaki.. Haha (submission) Dia tak apa kalau tumbuk saya.. Sebb saya nie lelaki.. Perlu bertahan.. Lgi pon tak lotd pon... Haha.. Just such playing rugby went fighting with my sister.. Haha..

Dulu sebelum my mom had that bad news.. My mom pon dlm senarai pergaduhan kasar jugak.. Tpi ketogeri soft lah.. Haha..manja-manja... I miss it.. Coz now dh tak leh dah bergurau mcm tu lagi :'(

Haha.. Kalau ada my sis lagi best.. :) 3 hari berlalu kejap je... Kuasa allah s.w.t... Kita mampu merancang... Allah s.w.t yg jadikan sesuatu itu mesti berlaku... 

No comments:

Post a Comment