Saturday 25 August 2012

Happy Day And Sad Day

Asalamualaikum... memulakan dengn Hari yg gembira dulu.. hahaha :D

:D Happy Day :-

1) yg happy nya sbb dapt membuat lawak jenaka sesama keluarga.. lagi2 saya dpt majal family sendiri.. hahaha... suka sbb dorng dulu suka majal saya now saya majal dorng.. tpi majal tu bukan secara ganas or what tpi majal secara orng yg kene majal pon ketawa.. hahah...

2) sbb dapt drive kali ke 3!! yeah.. thanks dad for give me drive.. hahaha.. syok... rasa esok nk bawk lagi je.. hahaah insyaallah...

3) dapt bergurau kasar ngn kakak.. hahah kalau ckp bergurau secara lembut mesti orng tak caya kalau tengk kiteorng bergura.. kita orng gurau mcm tumbuk.. sepak.. (macm gaduh) tpi sbenarnya perbuatan tu tak ade lah sakit sbb buat tu mcm nk tak nak je... hahaha... yg tak leh bla.. kakak tak nk mengalah.. so saya pon tackle lah dia mcm main rugby.. tpi tackel kat atas tilam lah.. hahaha.. tpi time tu nasib baik tak ade my parent.. kalau ade.. saya orng pertama kene marah.. but i don't care.. :P hahaha.... abis merah tangnku dicakar oleh woffverine.. hahaha (kakak) tau lah kuku dah panjang sbb tengh uzur.. hahaha.. kakak cakar adik tak load lah!! badan saya pon dia ckar.. lagi2 dia gie cubit chest saya.. nasib baik chest saya ok.. dh lama saya workout for my chest.. merah ... but TAK LOAD LAH!! mlm nie nk cari pasl lagi.. hahaha... best gila wrestling ngn dia tpi yg tak tahan dia tu suka menjerit.. kalau dia menjerit abis saya... sbb nnti my parent akan dtng tnya why.. saya yg kene.. so kalau wrestling nnti kene cept2 shut her mouth! hahaha... hell yeah!!

4) tadi time at umah nenek (AU3) dad bukak twitter dia.. tengk ape yg saya tweet.. sbb time perjalann sebelum datng umah nenek.. saya sibuk meneweet... hahaha... mcm mcm saya tweet.. hahah kantoi.. tpi saya tak tweet banyk pasl kesedihan berlaku... ayah tengk tweet saya pasl saya tak puas ati ngn seseorng.. iaitu dlm keluarga.. my cousin belah mom.. hahaha.... my dad cool.. hahaha... dia tak kesah.. hahaha... dh saya tak tau nk share kat mana selain twitter kalau kat blogger takkan nak share setakat satu ayat je.. tak guna lah kalau blogger pun limit word  tak kesah berapa banyk pon... hahaha... kalau kat FB nnti WorldWide tau.. hahah semua kech... hahaha.. cool... my dad buat lawk lagi ade lah.. hahaha...

:'( Sad Day :-

1) mula2 kat twitter punyalah happy.. and then ade sorng dak form 1 nie mention... i know that girls(form1).. her tell me who that person that...... (i can't type because i don't want people know.. but i thing everybody that friends with me.. mesti tau sapekah dia...) i don't want to think it back.. it make me sad... so i ask that girl,who is that?

That Girl : that person is from my class...

Me : ooo... tell lah... who that person name...

My Friend BFF (menyampuk) : nk jugak tau..

That Girl : biar betul korng nk tau...

Me : ko tak yah bagi tau matsaleh tu.. ko bagi tau aku dulu.. nnti bila aku ok aku baru bagi tau dia.. so now
        ko DM aku n tell who that person...
(Direct Messengers)
*before her tell me who that person name.. i tell first is that ??????? name? it"s true?
That Girl : Yes... mcm mana ko tau dia...

Me : i tell her how i know... ........ and then i want her to story morry to me then later...

That Girl : ko relax lah.. jagn sedih...

Me : its ok lah.. aku redha.. tak ape.. :')

(Back To Home Tweet)

Me : weh.. memang tul lah mamat tu..

My Friend BFF : dh agak dah...

That Girl : ko tak yah lah belasah or do something to that person

Me : aku tak akan buat ape2 lah.. that person is my best friend too... its ok.. aku redha.. :)

(so sad... i just can keep it in my heart.. ) :'(






No comments:

Post a Comment