Thursday 23 August 2012

I Always Thinking About Her :)

     Saya suka seseorng itu... pada awalnya saya telah menulis surat kepadanya... and then saya face to-face ngn dia pada hari jumaat... saya bercakap (saya suka awak) saya sangat susah nk ckp tpi saya berkeras juga untuk bercakp...
     Selepas itu saya selalu tegur dia dengn bercakap (hai)... saya dah tak tau lagi nk ckp ape.. bila saya terserempak ngn dia saya selalu tergamam mulut saya... saya menyingkatkan nama dia sebagai capital A.. so kalau besty saya nk ckp pasl dia mesti akan ckp capital A.. tpi saya n besty saya memang selalu kalau nk ckp mesti guna singkatan.. mcm capital...
     Seterusnya,saya menghantar messege kat FB.. lalu dia pon balas.. selepas dia balas me and her terus berborak.. bak kata (diluar segan tetapi di dalm erm..)... me and her tak ade lah guna I/you/sayang or perkataan yg rempit... saya guna nama je.. contoh nama saya nasrul.. tu jelah...
     Sejak dua menjak nie saya tengk status dia asyik busy je... :( saya dh banyk kali try antar messege.... tpi tak dibalas walaupun kat situ ade tulis (dh dibaca) :( .... saya redha... :') be cool...
     Saya tidak pasti lah n saya tak mau berfitnah... saya terdengr dari mulut rakan nya ketika saya saja menyakat rakan lelaki saya itu dengn menjerit nama rakan saya itu dengn kuat didalm kelas secara banyk kali.. selepas saya buat begitu.. rakan seseorng yg saya suka itu berkata.. jangn lah jerit nama rakan lelaki saya itu kuat2 nnti ehem*dia sebut nama seseorng yg saya suka itu dengar... saya begitu amat sedih tpi saya tak lah nk tunjuk kesedihan tu kat luar.. saya biar kesedihan tu ade didalam... erm.. besty saya semua kata saya tak sedih tetapi kesedihan tu ada didalam... bak kata saya BIAR PECAH DIDALAM,JANGAN PECAH DILUAR... :')
     Asl peribahasa tersebut ialah BIAR PECAH DIPERUT,ASALKAN JANGAN PECAH DIMULUT... saya edit... :D
1) Be Cool...
2) Relax...
3) Redha...
                                                   (:          I Always Thinking About Her          :)

No comments:

Post a Comment