Wednesday 22 August 2012

I Miss Memory At Iskandar 10' (JohorRugbyUnion)

DAY 1 :-

   ketika ini time nak tunggu bas MPAJ datng ambik kami ke padang perlawanan (medan pertarungan)... semuanya nie sebenarnya baru bangun dari tido terus mandi n siap tunggu bus dtng kat depan komplex sukan nie... walaupun baru bangun tido tetapi semangat tu tetap berjuang! demi untuk sekolah!

Ketika berada didalam bus.. semua ceria je... nie hari pertama.. semu acited nk ke padang perlawanan (medan pertarungan)

ketika di medan pertarungan dan sekarng ade lah game kami secara langsung.... sebelum bertarung.. kami akan memulakan dengn doa... selesai je doa kami akan membuat ' Wanchi ' iaitu satu cara untuk memberi semangat sepasukan...


ini lah gelagat pemain simpanan ketika start nya perlawann sekolah kita berlangsung... semua serious and kusyuk... (gambar nie diambil oleh cikgu/coach) semua pemain simpanan tak sabar nk main menjadi peganti sbb semua excited nk try... hahaha...

DAY 2 :-

ini time lwn dengn sekolah UDA... bukan MUDA.. hhhaha mula2 saya pon tak percaya.. biar betol nama sekolah tu UDA.. mcm nama gelaran orng je.. hahaha... time nie time game baru start....

ini ketika scrum... kita punya pasukan perlu membuat defence supaya sekolh UDA tidak boleh nk try sbb mereka lagi sikit nk masuk line try kita..

ketika ini telah mulanya game 2 selepas half-time tadi... mamat tu sebok je nk masuk yg tengh lari tu.. haha tak salah saya yg lari tu coach si sekolah UDA tu.. haha tetap menyibuk...

sampai disitu sahaja gambr.. yg seterusnya kami telah tewas kepada sekolh Kedah.. tpi sekolh UDA nie kita telah menang... kami telah mendapat tempat ke-4 dalm BOLD... kami sangt terharu dengn bangga dengn dirisendiri.. alhamdulilah... selepas je kami tewas ngn sekolah Kedah tu,kami terus mengemas barng dikemas tempat bertedup selepas berlwan itu... setelah kami kemas,cikgu pun mengajak kami menyaksikan perlawann (CUP) Rugby Malaysia lwn HongKong ... Malaysia telah menang dlm perlawan tersebut.. selepas je perlawanan tu habis,kami terus bergerak ke bas MPAJ untuk bertolk ke KL.. barng kami semua ada didalm bus sbb kami tak singgah komplex sukan untuk ambik.. kami bawa sekali ke padang perlawann tpi simpan kat dlm bus... 
ketika dlam perjalann,kami berhenti ke R&R yg mula2 keluar dari JB.. kami mandi + makan and then meneruskan perjalann... yg takleh bla nya dlm tpi sambung perjalann,dalm bas,cikgu boleh bukak cita RaONE tu.. cita Hindustan.... ahha.. dh lah cita tu ade sanset sikit.. hahah ish2 astarafirullahalazim.. saya tak tengk sangt sbb dh penah tengk.. itu kali kedua saya tengk.. hahah saya layn iPhone saya je.. on Twitter lah..... kami sampai kat sekolh pada pukul 1.15 pagi... esoknya dah sekolh.. tpi keesokannya saya tak datng... rasa mlas.. hahaha...

2 Kenangan yg tidak boleh dilupakan oleh saya :-

Pada waktu malm... pegi makn khas untuk pemain rugby... gambar ini diambil ketika kami dh nk pulang ke kompleks sukan...

Ini hari yg last (hari ke-2) setelah kemas semua barng.. hahaha kat pandang juga... pada mulanya saya,syarizal,amir,syamil tengh berborak... si Toq(afiq),amin,arman,faiz hudbok main tab yg main2 tu.. pastu bola tu jatuh kat saya... apalagi.. saya kepit lah bola tu kuat2.. so dorng pon berebut bola kat saya.. abis semua himpap saya penyek... hahah.. last sekali saya bagi kat syarizal sbb dia kata dia de plan nk buat... hahaa tetapi akhirnya bola tu dapt kat dorng yg main tab main2 tu.. hahaha plan hancur.. haha it's ok.. just have fun with my friends... :) 

No comments:

Post a Comment