Thursday 13 September 2012

Ermm.... Kenape eh....???

Kenpa tiba2 dia duduk sebelah saya?

Time tu tengh hafal PAFA.... Saya duduk seornh diri... Sbb time tu kusyuk gila menghafal... Mals nk layn orng belakng saya time tu... Sbb dorng tak abis2 bising sbb berbork dengn topic tak berfaedah tu... Lagi satu taknk lah buat ustazah baru tu panas baran sbb dia dh pesan supaya jngn bercakp... Sebelah saya tu memang ade kerusi kosong... Tak lama tengh hafal tu tiba2 dia duduk sebelah saya... Berdebar gila doh hati time tu... Tpi just be cool.... Haha.. Nk elakkan berdebar tu ku buat baca ngn teramat kusyuk... Haha... Yg jahat nya kawn saya yg (mangkok) tu.. Sengaja je perli saya time tu.. Segan doh... Wondering.. Why tiba2 dia duduk sebelah saya... :/

I always looking at her time she was doing something and if she looking at me back i faster turn my eyes to another place... :D

No comments:

Post a Comment