Tuesday 11 September 2012

Wa Tak Goyang.... Lol

Masa lepas solat zohor... That person who that want to check my hair search me... Ahah lol... Bukannya say lari sbb takut... Cuma rasa mals nk jumpe dia... Kalau jumpe nnti mcm dia marah.. Bukan marah sbb my hair... Rambut saya nk outer sikit dh... Tau lah kan... That person kan panas baran so saya tak suka lah tengk orng tua angin mcm tu...

1)Dia cari saya time lepas solat zohor tak jumpe.. First dia menjerit cari saya kat dlm surau... Saya bangun and then nk ke arah that person lah.. Pastu my friend beacup me... BestFriend... So saya keluat terus pakai kasut... And then gerak ke kantin... Kat kanti semuanya tanya saya why that person cari saya... Saya gelak + story lah ape terjadi sikit.. Ahhahaha...
2)Orng kata dia kat kelas,tunggu dpen kelas tunggu saya msuk kelas.. Saya bukannya sngaja masuk kelas lambt tapi saya dh memang selalu begitu cara saya masuk kelas lepas rehat,saya naik je kat kelas... Tengk tak ade pon dia... I ask balik at my friend yg bagi tau dia tunggu saya depn kelas... He said that person tanya dia where is me? He said to that person... Nasrul kat bawh lagi... *pastu that person trus bla..
3)time solat asar dia tak jumpe lagi... Ahha
4)time naik ke kels lepas solat asar dia jumpe my little friend.. Adam,he asking at my friend about me.. That person say: Rambut Nasrul tu pendek mana.. Adam: (tunjuk pakai tangn ke rambutnya to try bagi tau panjang mana lah my rambut now)

Hahaha... Abis Famous Nama Saya haha lol... Me Wanted! Lol ahah.... Be Cool je...

No comments:

Post a Comment