Sunday 9 September 2012

Hampeh Itu Mamat ! Sabar Je Loh!! ....

Bengkek ngn mamat tu sbb dh pecah kan cermin mata aku pastu bukannya nk bagi duit untuk repair balik! ... Tapi aku tak lah sampai nk dendam ape2 ke... Aku anggap itu dugaan bagi ku,sbb time tu hari ke-5 ku berpuasa sunat 6 dlm bulan syawal dan aku memang tak suka berdendam kalau jadi begini... Aku sayang ngn cermin mata yg pecah tu sbb cermin mata tu cermin mata baru beli... So kalau dh pecah ape yg aku nk jwb ngn babak aku!

Mamat tu pon sengal! Time solat,solat lah betul2 menghadap allah! Ini tak jaln sini jalan sana.. Hang ingat surau tu tempat jalan2 *shopping mall ke time semua jemaah nk menunaikan solat ?!

Lepas dia pijak je dia kata tak sengaja n mintak maaf... Mintak maaf aku boleh terima cuma 'tak sengaja' tu aku mcm tak leh terima sbb sape lah sengal suruh jalan2 time orng semua dh nk start solat berjemaah!

Lepas solat tu terus ke kelas manakala time tu semua orng pegi kantin *makn,menjamu selera... Naik ke kelas sbb nk tukar cermin mata.. Nasib baik bwk extra cemin mata lama... So pakai lah cermin mata lama tu.. Cermin mata lama tu sama power...

Time kat umah..
Aku ckp lah kat my dad... Sweet gila bila my dad say ' abah tak kesah kalau pecah cuma abah takut adik cedera he tpi nasib baik tak ade pape ' i feel wow... Terkejut dlm hati bila dengr... Mlm tu jugak gie kedai cermin mata... Pegi kedai cermin mata kat Giant tu... Kedai Cermin Mata Omar... Terbang duit RM50 sbb ganti cermin... Cobaan...

Esok nya all my friend that know about me and my spec nie semuanya tanya... Haha...

Cemin mata tu akan siap keesokan hari nya.. So pegi sekolah dengn cermin mata extra tu lah.. (cermin mata lama)

No comments:

Post a Comment